کمدی که باید مرتب شود ( سی‌امین ایده از صدویک ایده توسعه فردی)

کمدتان را مرتب کنید

اگر سری به کمدمان بزنید مسلما با لباس‌هایی مواجه خواهیدشد که از وجودشان اطلاعی ندارید. یادتان نمی‌آید چند سال پیش آن‌ها را خریده‌اید. بعضی‌هایشان حتی برای شما کوچک یا بزرگ هستند. نمی‌دانید به چه امید آن‌ها را نگه‌داشته‌اید. به امید روزی که دوباره بپوشید یا این‌که دلتان نمی‌آید آن‌ها را از کمدتان دور کنید.

 

یک ساعت وقت بگذارید. در کمدتان را باز کنید. لباس‌هایی که استفاده نمی‌کنید را جدا کنید. اگر قابل استفاده هستند برای دادن به نیاز مندان کنار بگذارید. لباس‌هایی که دوست دارید و اندازه‌تان است در کمد بگذارید. سعی کنید به مرور خاطرات با لباس‌ها نپردازید. این کار شما را از مرتب کردن کمدتان پشیمان می‌کند. در مرتب کردن کمدتان سرعت و جدیت داشته باشید. بعد از اتمام کار حسی از آسودگی و سبکی به سراغتان خواهد آمد در ضمن جای خالی برای لباس‌های جدید خواهید داشت.

مرتب کردن کمد درباره کابینت‌های آشپزخانه و انباری هم  کاربردی و مفید است. انباری پر از وسایلی است که با وجود سالم بودن دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. می‌توانید آن‌ها را بفروشید یا به فردی ببخشید. با این کار هم انباری را مرتب کرده‌اید و هم از شر وسایلی که سال‌ها بلا استفاده بودن و فضایی را اشغال کرده بودند راحت می‌شوید.

نوشته شده توسط عهدیه فزونی

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *